Сьгодні у приміщенні центру творчості для дітей та молоді відбулось засідання педагогічної майстерності на тему:"Портрет творчого педагога" для керівників гуртків ЦТДМ м.Жидачева.
У чому полягає майстерність педагога? Це питання хвилює і науковців, і батьків і самих дітей.Можливо, бути творчим педагогом це просто бути доброю людиною?А ,можливо, якщо ти хоча і маєш досвід і знання, а сам по собі людина не цікава- то чи втримаєш ти біля себе дітей, гуртківців?Такі питання були винесені на дискусію.
Отже, педагоги працювали у трьох групах і презентували свою роботу за такою схемою:
1.Риси творчого педагога:
*знання,
*професійність,компетентність,
*людяність,
*вміння вдосконалювати себе,
*креативне мислення,
*впровадження інноваційних технологій,
*комунікабельність,
*вміння зацікавити своїм предметом,
*індивідуальність,
*об"єктивність у відношенні до дітей,
* самовдосконалення,
*організаторські здібності в позаурочний час.
2.Портрет творчого педагога(на думку працівників нашого центру творчості)
*неповторний,унікальний,оригінальний,креативний,
*шукає нове,постійно у творчому пошуку,дослідник,завжди є ідея,
*чуттєвий,інтуїція розвинута,
*спостережливий,уважний,бачить те.чого інші не бачуть,
*нестандартне мислення,багата уява,
*здоровий спосіб життя,
**незакомплексований.відкритий,
*стежить за своєю зовнішністю,
*знання своєї справи,приклад для дітей,
*цікавий у спілкуванні,коммунікбельний,добрий,
*має організаторські здібності,
*вміє дати поштовх для творчої дитини,
3
.Основні компоненти педагогічної майстерності педагога
*гуманістична діяльність(любов,повага до вихованців),
*професійна компетентність( професіоналізм),
*педагогічні здібності(толерантність,комунікативність,емоційна стабільність,чутливість до людини),
*педагогічна техніка:міміка,жестикуляція,вміння бачити внутрішній світ учня,культура мовлення та ін.)
Кожен педагог пригадав і творчого вчителя у власному житті. Так. Марія Кухтин вдячна своєму тренеру з шахів Теодоровичу Леоніду Сергійовичу,Леся Сомик - вчительці початкових класів Завадській Ганні Миколаївні, Михайло Романів - викладачу з рисунку Якимечко Миколі Володимировичу з Прикарпатського університету, Дахній Оксана - колиньому директору музичної школи - Кухарю Зеновію Петровичу, Лялюк Дмитро- викладачу львівського інституту фізичного виховання - Мансурову Олександру Миколайовичу, Орися Вдовичин - керівникам гуртків власних дітей - Марії Кухтин та Лілі Устрицькій,Булига Валерій - з вдячністю згадує Школу Сухомлинського на Черкащині,Тарас Турченяк -викладача хімії Гамкала Зенона Григоровича Львівського національного університету, Ліля Устрицька - викладача українського народно-сценічного танцю Київського унверситету культури і мистецтв Фандеру Руслана Вікторовича, Візняк Оксана - творчу особистість Богдана Івановича Пасічника.
Складових педагогічної майстерності безліч.Якщо вчитель, який у душі "не вчитель",захоче стати Майстром, то жодні поради не допоможуть...Як кажуть, "учитель- це майстер.Майстер слова, майстер звуку,майстер думки, майстер емоцій та настроїв,Майстер творення знань..
Комментариев нет:
Отправить комментарий