пятница, 11 января 2013 г.

Портрет творчого педагога створюємо разом


Сьгодні у приміщенні центру творчості для дітей та молоді відбулось засідання педагогічної майстерності на тему:"Портрет творчого педагога" для керівників гуртків ЦТДМ м.Жидачева.
У чому полягає майстерність педагога? Це питання хвилює і науковців, і батьків і самих дітей.Можливо, бути творчим педагогом це просто бути доброю людиною?А ,можливо, якщо ти хоча і маєш досвід і знання, а сам по собі людина не цікава- то чи втримаєш ти біля себе дітей, гуртківців?Такі питання були винесені на дискусію.
Отже, педагоги працювали у трьох групах і презентували свою роботу за такою схемою: 1.Риси творчого педагога: *знання, *професійність,компетентність, *людяність, *вміння вдосконалювати себе, *креативне мислення, *впровадження інноваційних технологій, *комунікабельність, *вміння зацікавити своїм предметом, *індивідуальність, *об"єктивність у відношенні до дітей, * самовдосконалення, *організаторські здібності в позаурочний час.
2.Портрет творчого педагога(на думку працівників нашого центру творчості) *неповторний,унікальний,оригінальний,креативний, *шукає нове,постійно у творчому пошуку,дослідник,завжди є ідея, *чуттєвий,інтуїція розвинута, *спостережливий,уважний,бачить те.чого інші не бачуть, *нестандартне мислення,багата уява, *здоровий спосіб життя, **незакомплексований.відкритий, *стежить за своєю зовнішністю, *знання своєї справи,приклад для дітей, *цікавий у спілкуванні,коммунікбельний,добрий, *має організаторські здібності, *вміє дати поштовх для творчої дитини,
3.Основні компоненти педагогічної майстерності педагога *гуманістична діяльність(любов,повага до вихованців), *професійна компетентність( професіоналізм), *педагогічні здібності(толерантність,комунікативність,емоційна стабільність,чутливість до людини), *педагогічна техніка:міміка,жестикуляція,вміння бачити внутрішній світ учня,культура мовлення та ін.)
Кожен педагог пригадав і творчого вчителя у власному житті. Так. Марія Кухтин вдячна своєму тренеру з шахів Теодоровичу Леоніду Сергійовичу,Леся Сомик - вчительці початкових класів Завадській Ганні Миколаївні, Михайло Романів - викладачу з рисунку Якимечко Миколі Володимировичу з Прикарпатського університету, Дахній Оксана - колиньому директору музичної школи - Кухарю Зеновію Петровичу, Лялюк Дмитро- викладачу львівського інституту фізичного виховання - Мансурову Олександру Миколайовичу, Орися Вдовичин - керівникам гуртків власних дітей - Марії Кухтин та Лілі Устрицькій,Булига Валерій - з вдячністю згадує Школу Сухомлинського на Черкащині,Тарас Турченяк -викладача хімії Гамкала Зенона Григоровича Львівського національного університету, Ліля Устрицька - викладача українського народно-сценічного танцю Київського унверситету культури і мистецтв Фандеру Руслана Вікторовича, Візняк Оксана - творчу особистість Богдана Івановича Пасічника. Складових педагогічної майстерності безліч.Якщо вчитель, який у душі "не вчитель",захоче стати Майстром, то жодні поради не допоможуть...Як кажуть, "учитель- це майстер.Майстер слова, майстер звуку,майстер думки, майстер емоцій та настроїв,Майстер творення знань..

Комментариев нет:

Отправить комментарий