среда, 21 апреля 2010 г.

Студію журналістики нагороджено

Редакцію газети "Наш формат" студії журналістики центру творчості для дітей та молоді нагороджено за участь у конкурсі святкових мультим- інтернет-газет, який проводила Молодіжна Акція Мультимедійна. Більше  інформації можна прочитати тут: http://elekcii.org/ua/konkursi-mam/gazeta-nash-format.html.
 З усіма номерами газети "Наш формат"  на цьому сайті знайомтесь тут: http://mammedia.com.ua/paper/qmams/
Ось деякі вислови учасників редколегії про цей медійний ресурс для молодих журналістів.
Оксана Полівчак: " дуже цікавий і необхідний проект. На території України ще такого не було. Тут є всі необхідні інструменти для створення газети і набуття навичок репортерства: лекції, конкурси, набори шрифтів, макетів , спілкування зі своїми ровесниками ,а головне - можливість швидко побачити свою роботу у готовому вигляді. Дякую за таку чудову можливість брати участь в "Молодіжній Акції Мультимедіальній"
Андрій Щербина: " мені подобається ця акція тим, що я долучився до міжнародного проекту. і уважно читаю газети своїїх польських і українських ровесників. у нас дуже багато спільного. це для мене відкриття. полських дітей цікавить те ,що і нас: музика, фільми, молодіжні субкультури, молодіжне життя. Сподіваюсь на продовження співпраці."
Андрій Юрків: " у мене немає такої частої можливості користуватись інтернетом і тому я захожу на цей сайт тільки під час заняття студії журналістики. Але я радий,що пишу статті до нашої газети і це можуть прочитати багато людей.і добре, що МАМ дає таку можливість".
Оля Коханевич: " мене більше приваблює фотожурналістика,тому я спостерігаю за різноманітними можливостями щодо фото та компютерної графіки. Багато цікавих газет є у польських дітей. МАМ - Це великий ресурс для юних репортерів та майбутніх журналістів, для спілкування та здорової конкуренції, нових ідей..."
Наталя Франків- " Мені приємно,що я долучилася до Молодіжної Акції Мультимедійної. Взагалі дитячій журналістиці присвячено дуже мало ресурсів і матеріалів. Тому МАМ став таким "світлом в кінці тунелю", порушив проблему дитячої преси, а головне "показав нам як Це робиться"( інструменти для редакторів газети). Зичу колективу МАМу багато здоров"я та нових проектів! "
*Газета «Наш формат» - мультима-переможниця першого конкурсу Молодіжної Акції Мультимедіа. Всі редакції-переможці були нагороджені коштовними і корисними для роботи журналіста призами (HDD, диктофони і т.п.).

Комментариев нет:

Отправить комментарий